Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
Mais Revistas
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 22 No. 1 (2025): Publicação Contínua (Continuous Publishing)
Vol. 22 No. 1 (2025): Publicação Contínua (Continuous Publishing)
Published:
2025-03-17
Artigos
COME WATCH THE SUNSET WITH ME! REFLECTIONS ON THE WORLDS OF CHILDHOOD AND RESISTANCE THROUGH TEACHING WORK
Aliandra Cristina Mesomo Lira, Heloisa Toshie Irie Saito; Marta Regina Furlan
1-14, e255033
PDF (Portuguese)
PLATAFORMIZAÇÃO NA EDUCAÇÃO SUPERIOR PÚBLICA E SEUS EFEITOS NO BRASIL
Carine Rodrigues da Costa, Caroline Martins Ojeda, Rosemara Perpetua Lopes
1-18, e245047
PDF (Portuguese)
DIVERSITY: RELATING EDUCATION AND THE PRACTICE OF PSYCHOLOGY
Mirelli Aparecida Neves Zimbrão, Cristiane Moreira da Silva
1-24, e254939
PDF (Portuguese)
O TRABALHO EDUCATIVO NA PRÉ-ESCOLA: CONTRIBUIÇÕES À LUZ DA TEORIA HISTÓRICO-CULTURAL E DA PEDAGOGIA HISTÓRICO-CRÍTICA
Vanessa de Souza Monteiro, Cassiana Magalhães
1-18, e255073
PDF (Portuguese)
Translator (In)visibilities of Black People in the Jornal Curitibinha Escolar
Laercio Carlos Ribeiro dos Santos
1-18, e255058
PDF (Portuguese)
LEITURA DE OBRAS LITERÁRIAS NO CÁRCERE: NARRATIVAS DE EXPERIÊNCIA PROFISSIONAL NO PROJETO DE LEITURA INTERATIVA PARA A REMIÇÃO DE PENA
Rosangela Maria Silva dos Santos, Luís Henrique Serra, Joelson de Sousa Morais
1-23, e255077
PDF (Portuguese)
ATTENTION DEFICIT AND/WITH HYPERACTIVITY DISORDER: IDENTIFICATION OF DIAGNOSTIC HYPOTHESES IN SCHOOL PRACTICE
Marina Zuan Benedetti Chenso, Profa. Dra. Katya L. de Oliveira, Profa. Dra. Maíra Bonafé Sei
1-24, e255068
PDF (Portuguese)
Historical-Cultural Psychology in Private Teaching Materials: An Analysis of the Opet Publisher Teacher's Book for Early Childhood Education
ANA LUIZA TABORDA DA PAIXÃO RIBEIRO, Célio Juvenal Costa, Felipe Augusto Fernandes Borges
1-24, e255106
PDF (Portuguese)
Revisão de Literatura
INFLUÊNCIAS FILOSÓFICAS E EPISTEMOLÓGICAS DE PAULO FREIRE: UMA REVISÃO SISTEMÁTICA DE LITERATURA
Heuram Costa, Maria Zenaide Alves
1-16, e255057
PDF (Portuguese)
Language
English
Español
Português
Developed By
Open Journal Systems
Make a Submission
Google Scholar